NIEUWS 2018-03

Er is weer een nieuwe editie van ons NIEUWS uit! Een makkelijk leesbaar overzicht van ontwikkelingen in reclamerecht, intellectuele eigendom en levensmiddelenrecht. Download het NIEUWS hier.

Ditmaal aandacht voor:

•  NVWA 2018: focus op misleidende claims en openbaarmaken sancties lees
•  Jaguar Land Rover stopt JAGUAR merk voor lederwaren lees
•  Wijnboer Ilja Gort vangt bot: geen merkinbreuk door tulpenwodka  lees
•  Witte wieven, wie kent ze niet?! lees
•  Wat betekent Skinny Orange? lees
•  Tafelgashaard doorstaat vuurproef dankzij 'houtlook' lees
•  De beste tv: reclametaal of harde claim? lees
•  (Sluik)reclame voor een geneesmiddel lees
•  De appelmoes-vergelijking met een 'willekeurig' A-merk lees
•  Beperkte vrijheid voor reclame-uitingen over Vijf Vrijheden lees
•  "Lekker gezonde kibbeling"- zo makkelijk gaat dat niet! lees
•  CBD-olie bij examenstress lees
•  Mijn werkstuk gaat over... AUTEURSRECHTINBREUK! lees

Iedereen kan zich gratis abonneren via hoogenhaak.nl/nieuwsbrief. Afmelden is ook makkelijk: klik dan op de link onder deze e-mail. Eerdere edities vind je hier en er is ook een Engelstalige versie.

Laat je weten wat je van het NIEUWS vindt?