NIEUWS 2018-03
Er is weer een nieuwe editie van ons NIEUWS uit! Een makkelijk leesbaar overzicht van ontwikkelingen in reclamerecht, intellectuele eigendom en levensmiddelenrecht. Download het NIEUWS hier.
Ditmaal aandacht voor:
• NVWA 2018: focus op misleidende claims en openbaarmaken sancties lees
• Jaguar Land Rover stopt JAGUAR merk voor lederwaren lees
• Wijnboer Ilja Gort vangt bot: geen merkinbreuk door tulpenwodka lees
• Witte wieven, wie kent ze niet?! lees
• Wat betekent Skinny Orange? lees
• Tafelgashaard doorstaat vuurproef dankzij 'houtlook' lees
• De beste tv: reclametaal of harde claim? lees
• (Sluik)reclame voor een geneesmiddel lees
• De appelmoes-vergelijking met een 'willekeurig' A-merk lees
• Beperkte vrijheid voor reclame-uitingen over Vijf Vrijheden lees
• "Lekker gezonde kibbeling"- zo makkelijk gaat dat niet! lees
• CBD-olie bij examenstress lees
• Mijn werkstuk gaat over... AUTEURSRECHTINBREUK! lees
Iedereen kan zich gratis abonneren via hoogenhaak.nl/nieuwsbrief. Afmelden is ook makkelijk: klik dan op de link onder deze e-mail. Eerdere edities vind je hier en er is ook een Engelstalige versie.
Laat je weten wat je van het NIEUWS vindt?