Hoogenraad & Haak valt in de prijzen

[:nl]

Ook in 2011 heeft ons kantoor nationaal en internationaal erkenning gekregen voor kwaliteit en werkwijze. Op basis van peer review is Ebba Hoogenraad weer door Best Lawyers  aangewezen als beste Nederlandse reclamerechtadvocaat. Chambers Europe noemt Ebba highly respected among peers  is en beschrijft Maarten Haak als a reputable lawyer and a solid performer.  Dat laatste vindt ook het tijdschrift Corporate INTL, dat Maarten verkoos tot Trademark Lawyer of 2011 in Nederland. Chambers Europe  over Hoogenraad & Haak: “Despite its modest size, it often secures  instructions from big-name clients such as Yakult and shoe brand Camper.” Corporate INTL  en Best Lawyers  hebben onze positie als top listed reclamerechtkantoor in Nederland gehandhaafd.
Mooie pers natuurlijk, en belangrijker: een bevestiging dat wij de goede weg zijn ingeslagen. Goed advies, een korte terugkoppeling en oog voor de praktische uitwerking. Wij danken al onze cliënten, die telkens weer nieuwe vragen stellen. Daardoor kunnen wij ons blijven ontwikkelen.

[:en]

Also in 2011 our firm has received acknowledgements for its expertise and case handling. Based on peer review Best Lawyers  has listed Ebba Hoogenraad as the leading advertising lawyer in the Netherlands. Chambers Europe names Ebba highly respected among peers  and describes Maarten Haak as a reputable lawyer and a solid performer.  That latest remark is shared by publishing house Corporate INTL, honoring Maarten with the title Trademark Lawyer of 2011 in the Netherlands. Chambers Europe  about Hoogenraad & Haak: “Despite its modest size, it often secures  instructions from big-name clients such as Yakult and shoe brand Camper.” Corporate INTL  and Best Lawyers  have maintained our firm’s position as top listed for advertising law in the Netherlands.
Good press of course, and more important: an acknowledgement that we have chosen the right path. Solid advice with a short clarification and an eye for how things work in practice. We thank all our clients, who keep asking new questions and thus allow us to constantly renew our vision and expertise.

[:]

Daniël Haije